Tuesday, July 5, 2011

Homemade Kek Lapis Sarawak

Harga Kek Lapis:

8" x 3" x 3" = RM 10
8" x 8" x 3" = RM 35


Harga tidak termasuk pos.

Setiap tempahan perlu deposit sebanyak 50% daripada harga Kek yang ditempah.Tempahan yang telah siap hanya akan dipos setelah bayaran baki dijelaskan.

Tempahan dibuka sehingga 15 Ogos..

Tempahan selepas 15 Ogos akan dipos selepas mggu ke 2 Hari Raya

Tempahan boleh dilakukan bukan sahaja untuk Hari Raya sahaja.Untuk Majlis 
perkahwinan, kenduri,door gift dan apa saja.

Saya sedia menerima tempahan anda.

Untuk tempahan sekitar Bangi, Putrajaya dan Serdang anda boleh ambil sendiri ataupun saya akan hantar sendiri.Service charge pengahantaran adalah akan dikenakan sebanyak RM5.


Untuk luar daripada kawasan tersebut, kos penghantaran secara pos adalah bergantung kepada berat kek tersebut. Harga Pos akan diberitahu kemudian.

Tempahan boleh dibuat di FB saya dengan PM di inbox saya atau add YM saya iaitu penguincute2000@yahoo.com

Tempahan perlu ada butiran berikut:
1. Nama kek 
2.Saiz
3.Bilangan kek
4.Tarikh yang diperlukan
5.No telefon

Acc saya akan saya bagitau semasa tempahan dilakukan.

Terima Kasih







KEK SPAN KITAM MANIS




KEK LAPIS HORLICKS


KEK LAPIS COKLAT CHEESE


KEK LAPIS MASAM MANIS

No comments:

Post a Comment